Zadania z poziomu rozszerzonego z matematyki 2011
Otrzymałeś(aś) rozwiązanie do zamieszczonego zadania? - podziękuj autorowi rozwiązania! Kliknij
Głupie błędy strasznie porobiłem.
Nie domknąłem przedziału na 3 w drugim. Zrobiłem (0;1)u(2, + niesk) zamiast (0,1)u(2,3).
Licząc środkową z cosinusów zgubiłem mianownik! Nie wiem jakim cudem, przecież go napisałem w danych trzasnąłem podkreśliłem, a wliczeniu go zgubiłem... .
Z prawdopodobieństwa, źle spojrzałem i myślałem, że do zapełnienia są tylko 2 miejsca, a nie 3 :/
Reszta powinna być ok.
Wie ktoś może jak są liczone takie błędy? Jako błędy rachunkowe -1pkt, czy -2pkt jako rachunkowy + zła odp? Ile można stracić za takie głupoty?
Nie domknąłem przedziału na 3 w drugim. Zrobiłem (0;1)u(2, + niesk) zamiast (0,1)u(2,3).
Licząc środkową z cosinusów zgubiłem mianownik! Nie wiem jakim cudem, przecież go napisałem w danych trzasnąłem podkreśliłem, a wliczeniu go zgubiłem... .
Z prawdopodobieństwa, źle spojrzałem i myślałem, że do zapełnienia są tylko 2 miejsca, a nie 3 :/
Reszta powinna być ok.
Wie ktoś może jak są liczone takie błędy? Jako błędy rachunkowe -1pkt, czy -2pkt jako rachunkowy + zła odp? Ile można stracić za takie głupoty?
-
- Witam na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 maja 2011, 13:04
- Płeć:
Ja też mam pytanie odnośnie 11 zadania(z ostrosłupem), a mianowicie tam gdzie był podany stosunek przekatnej kwadratu w podstawie(AC) do krawędzi bocznej(AS), czyli 6:5 to ja wprowadziłem zmienną x czyli przekątna była 6x, a krawędź 5x i nawet zapisałem że AC=6x i AS=5x i na rysunku tak samo. Tylko problem polega na tym, że stres mnie zjadł i w dalszych obliczeniach, poprzestawiałem dane(6x pomyliłem z 5x), krawędź podstawy jeszcze dobrze obliczyłem w zależności od x, ale juz dalej gdzie korzystalem z trojkatow prostokątnych to mi sie pomyliło i za krawędź boczną wziołem 6x i cały końcowy wynik poszedl sie jeb.... Jak byście to ocenili, dostane chociaż jakiś punkcik za to zadanie ?? Chyba ostateczną metode miałem dobrą, tylko przez tą pomyłkę wynik jest zły. Dodam jeszcze, że mam dysleksje i czy dzieki temu egzaminator może jakoś bardziej łaskawie ocenić ?:D
mam nadzieje że mnie zrozumieliście,bo troche zamotałem
mam nadzieje że mnie zrozumieliście,bo troche zamotałem
- supergolonka
- Moderator
- Posty: 1869
- Rejestracja: 06 mar 2008, 10:53
- Otrzymane podziękowania: 29 razy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Dopiero zaczynam
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lut 2011, 20:33
- Płeć:
-
- Czasem tu bywam
- Posty: 112
- Rejestracja: 22 mar 2011, 10:57
- Otrzymane podziękowania: 36 razy
- Płeć:
Ja miałem tak robić, ale zrezygnowałemrd22ix pisze:Co do zadania 2, z faktu że a+b=2c, ciąg (a,c,b)-arytmetyczny i za c podstawiłem a+r, a za b a+2r, wyszło bardzo szybko 2r/r czyli żądane 2. Robił ktoś tak jak ja?
Ja tylko dałem \(a>0, h>0\), wystarczy?damian987 pisze:Czy za brak określenia dziedziny w zadaniu z graniastosłupem odcinają pkt? Czy jest do konieczne, określenie dziedziny i założenia co do a i h ?
to źle dałeś bo dziedzina to "a należy (0;2)"4tepian pisze:Ja miałem tak robić, ale zrezygnowałemrd22ix pisze:Co do zadania 2, z faktu że a+b=2c, ciąg (a,c,b)-arytmetyczny i za c podstawiłem a+r, a za b a+2r, wyszło bardzo szybko 2r/r czyli żądane 2. Robił ktoś tak jak ja?
Ja tylko dałem \(a>0, h>0\), wystarczy?damian987 pisze:Czy za brak określenia dziedziny w zadaniu z graniastosłupem odcinają pkt? Czy jest do konieczne, określenie dziedziny i założenia co do a i h ?
Ogólnie to ta dzisiejsza matura była znacznie trudniejsza niż poprzednie z CKE, ja sobie wyliczyłem że minimum będe miał 64% (to są z tych co dobrze zrobiłem zadań), a procentów z tych co nie do końca dobrze zrobiłem, albo zrobiłem rysunek, czy jakies niewielkie obliczenia, to nie liczyłem.
Ogólnie dla mnie najłatwiejsze były zadania za 6ść punktów, a te za 3 to tam powpadałem ;/
Niewiecie może czy za rysunek dają punkty czy jak ?
Ogólnie dla mnie najłatwiejsze były zadania za 6ść punktów, a te za 3 to tam powpadałem ;/
Niewiecie może czy za rysunek dają punkty czy jak ?