pwc pisze:a niby dlaczego? jak uzależniłem m od x i y i współrzędne P były (x;2x-5). dalej te same wyniki wychodzily wiec tu chodzi tylko o zmienną, a możesz sobie wziąć jaką chcesz
Tutaj nie chodzi o zmienną ale o inne liczby, zobacz mojego wcześniejszego posta
A czy w zadaniu z prostokątem gdzie zawarty był w nim trójkąt można było skorzystać z trójkąta prostokątnego ale nie z pitka tylko, z twierdzenia sinusów?
dla mnie w sumie nie była też trudna, aczkolwiek za bardzo się przejąłem tą maturą i stąd niezbyt ciekawie to napisałem. Sporo pracy i czasu poświęciłem, a jednak niepotrzebnie. U mnie tylko 40-50%, spokojnie mogłem do tych 70% dobić.
To jak myślicie z tym zadaniem z planimetrii, jeśli obliczyłęm wynik, pole tego trojkąta, ale na końcu nie podzieliłem go przez 2, to strace 1 czy 2 punkty?
Ogólnie zgodzę się z opinią Kamila, matura była schematyczna, nie było gdzie wykazać się
kreatywnością.
Jak zrobiliście ostatnie zadanie z dowodem?
Ja sprowadziłem do postaci \(P(A \cap B) + P(A \cup B) \le 1\) - wychodziłem od tezy, myślicie
że ten zapis ma sens?