Pomoc na youtube i online

Ogłoszenia osób udzielających korepetycji.
Regulamin forum
  • Każdy temat w tym dziale musi mieć w tytule nazwę miejscowości.
  • Jeżeli korepetycje nie dotyczą matematyki, proszę wpisać nazwę przedmiotu w tytule.
  • Ogłoszenia mogą zamieszczać tylko osoby fizyczne, ogłoszenia firm będą usuwane.
Otrzymałeś(aś) rozwiązanie do zamieszczonego zadania? - podziękuj autorowi rozwiązania! Kliknij
sciart
Witam na forum
Witam na forum
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2017, 23:16
Płeć:

Pomoc na youtube i online

Post autor: sciart »

Witam wszystkich!
Chciałbym zaprosić was na korepetycje z matematyki. Nie jestem nauczycielem, ale od kiedy pamiętam pasjonowałem się tym przedmiotem i używam go na co dzień. Startowałem w wielu konkursach i olimpiadach dlatego podczas lekcji staram się nie tylko przedstawić wymagany materiał, ale i tok rozumowania oraz dodatkowe informacje, które mogą przyspieszyć robienie zadań, a przede wszystkim pozwolić żeby matematyka nie była taka żmudna i nudna.
Oczywiście korepetycje to nie wszystko i efekt zależy w dużej mierze od własnego nastawienia i dużych nakładów pracy, ale ze swojej strony mogę zapewnić, że dam z siebie wszystko.
Program korepetycji nie tylko obejmuje 60 minut lekcji, ale dodatkowo codziennie wysyłane po 3 zadania, które są dostosowywane do ucznia tak aby mógł zachować regularność i żeby korepetycje nie były powtórkami tego o czym mówiłem tydzień temu :) Oczywiście zadania te są często całkowicie robione przeze mnie, tak aby przypominały te maturalne, albo pochodzą z różnych matur.

Lekcję prowadzę za pomocą jakiegokolwiek programu, który umożliwi kontakt głosowy ( na przykład skype)
Nie chcę też aby ktokolwiek kupował ,,kota w worku", każda lekcja jest płatna, ale jeżeli po dwóch tygodniach lekcji ktoś uzna, że nie tego szukał, to gwarantuję zwrot pieniędzy :)