Co robicie w wakacje?

Co wam tylko przyjdzie do głowy.
Otrzymałeś(aś) rozwiązanie do zamieszczonego zadania? - podziękuj autorowi rozwiązania! Kliknij Thank icon

Co robicie w wakacje?

Postprzez szumi2016 » 09 Lut 2017, 00:05

Pytanie jak wyżej :) Czy ktoś z Was próbował może swoich sił w żeglarstwie? Chciałbym się wybrać w tym roku na obóz żeglarski wraz ze znajomymi i złapać jak to mówią "bakcyla" :) Wygoglałem sobie pierwszą lepszą szkołę żeglarstwa - http://puntovita.pl/. Może polecicie jakąś szkołę godną zaufania? Chyba, że znacie PuntoVitę to też przydałyby się jakieś opinie :) Jestem zielony w tej tematyce, po egzaminach planujemy z ekipą dłuższy wypadzik na Mazury - to trochę sobie przy okazji popływamy. Ktoś coś poleci?
szumi2016
Witam na forum
Witam na forum

Dołączenie: 08 Lut 2017, 23:55
Otrzymane podziękowania: 0

Postprzez sabka » 29 Mar 2017, 15:22

W ogole sportów wodnych nie uprawiam bo nie umiem pływać i mam jakiś opór żeby się nauczyć :P wolę za to leżeć na plazy w bezpiecznej odległości od wody :P a najbardziej to lubię chodzić po górach, często wyjezdżamy z rodzicami i rodzenstwem i odkrywamy nowe szlaki.
sabka
Dopiero zaczynam
Dopiero zaczynam

Dołączenie: 29 Mar 2017, 15:09

Postprzez baran123 » 02 Maj 2017, 21:12

Ja mieszkam niedaleko gór więc często chodzimy na spacery w Beskid. bardzo przyjemna okolica. Niestety dzieci są jeszcze trochę małe i te spacery to prawdziwe wyzwanie :)
baran123
Witam na forum
Witam na forum

Dołączenie: 02 Maj 2017, 21:07

Postprzez decybel » 16 Maj 2017, 10:53

Ja przeważnie jeżdżę i zwiedzam :)
decybel
Witam na forum
Witam na forum

Dołączenie: 28 Gru 2016, 18:02

Postprzez Ulka24 » 22 Maj 2017, 14:41

Ja jeżdżę na 3 dniowe wycieczki za granicę , sama organizuję z chłopakiem . Wtedy koszty nie są wysokie polecam np. Mediolan są tanie loty :)
Ulka24
Witam na forum
Witam na forum

Dołączenie: 22 Maj 2017, 14:34

Postprzez IzuniaWielun » 13 Lip 2017, 15:07