zapis liczby
Otrzymałeś(aś) rozwiązanie do zamieszczonego zadania? - podziękuj autorowi rozwiązania! Kliknij
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
zapis liczby
zadanie z klasy IV - zapisz liczbę za pomocą cyfr: dwadzieścia tysięcy dziesięć 020 010 i kolejna liczba 2 dwa miliony 3 tysiące siedemnaście 002 003 017.
zaliczyć uczniowi taki zapis na sprawdzianie?
zaliczyć uczniowi taki zapis na sprawdzianie?
-
- Expert
- Posty: 6762
- Rejestracja: 19 mar 2011, 00:22
- Otrzymane podziękowania: 3034 razy
- Płeć:
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
-
- Guru
- Posty: 18457
- Rejestracja: 17 sie 2008, 15:23
- Podziękowania: 4 razy
- Otrzymane podziękowania: 9161 razy
Irena,takie rzeczy mają tłumaczone przez parę miesięcy,a potem jest kartkówka.
Przynajmniej tak powinno być.
Trzeba by zobaczyć,jak napisały pozostałe dzieciaki.Jeśli wszyscy popełniali ten sam błąd,to znaczy,że pani
nie wyjaśniała i wtedy już postępuje się tak,jak mówisz Irenko.
Jednak jeśli większość ma dobrze,to nie można przyjmować takich błędów i punktacja leci w dół.
Zgodnie z biblijną zasadą:Za dobre wynagradzać,a za złe karać.
Przynajmniej tak powinno być.
Trzeba by zobaczyć,jak napisały pozostałe dzieciaki.Jeśli wszyscy popełniali ten sam błąd,to znaczy,że pani
nie wyjaśniała i wtedy już postępuje się tak,jak mówisz Irenko.
Jednak jeśli większość ma dobrze,to nie można przyjmować takich błędów i punktacja leci w dół.
Zgodnie z biblijną zasadą:Za dobre wynagradzać,a za złe karać.
Wszystko jest trudne,nim stanie się proste.
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
-
- Rozkręcam się
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 paź 2012, 16:39
- Podziękowania: 6 razy
Ludzie z wiekiem łagodnieją...
Żartuję. Ale często młodym nauczycielom wydaje się, że uczeń musi być "odtąd- dotąd". A to tak nie zawsze jest.
A dzieciaki w młodszych klasach często bardzo się starają. I chcą zrobić najlepiej, jak potrafią. Ja naprawdę zaliczyłabym liczby z tymi zerami. I zwróciłabym uwagę, że na drugi raz obetnę punkty...
Żartuję. Ale często młodym nauczycielom wydaje się, że uczeń musi być "odtąd- dotąd". A to tak nie zawsze jest.
A dzieciaki w młodszych klasach często bardzo się starają. I chcą zrobić najlepiej, jak potrafią. Ja naprawdę zaliczyłabym liczby z tymi zerami. I zwróciłabym uwagę, że na drugi raz obetnę punkty...