Dobra książka do fizyki i zbiór zadań

Otrzymałeś(aś) rozwiązanie do zamieszczonego zadania? - podziękuj autorowi rozwiązania! Kliknij
Stary
Rozkręcam się
Rozkręcam się
Posty: 41
Rejestracja: 12 lis 2008, 15:01

Dobra książka do fizyki i zbiór zadań

Post autor: Stary »

Witam, proszę o nie usuwanie tematu
Jak wiadomo w Liceum fizyka jest żałośnie prowadzona a zwłaszcza w moim. Jestem uczniem słabym z fizyki chodź mnie interesuje, ponieważ nasza nauczycielka podaje nam wzory i daje zadania nie tłumacząc nic w ogóle. Zwracam się do Was z prośbą, abyście podali mi jakieś pozycje książek (niekoniecznie do matury) aby były na dosć wysokim poziomie, które fajnie mi wszystko objaśnią abym sam mógł się z nich uczyć i korzystać. Obecnie w szkole mamy ksiązkę wydawnictwa zamkor.
Generalnie chcę sie uczyć fizyki z zainteresowania oraz aby nie być nogą w razie dostania się na studia.
Pozdrawiam
pycek
Rozkręcam się
Rozkręcam się
Posty: 53
Rejestracja: 02 sie 2008, 19:06

Post autor: pycek »

Ciekawe masz podejście do sprawy,identyczne jak moje;)Tez nie zdaje fizyki,ale lubie ten przedmiot i ucze sie go tak wlasnie pod studia :) Polecam ksiazke "Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów",autorzy:Herman,Kalestyński,Widomski.Naprawde godna polecenia jest,wszystkie definicje,zjawiska itp są dobrze i jasno wytłumaczone,wcale nie trudnym jezykiem.Kazdy wzor ma swoja geneze,wyprowadzany jest od zera,naprawde mozna wszystko zrozumiec.Oprocz tego sa zapisywane za pomoca matematyki wyzszej,dzieki czemu mozna sie juz z tym oswoic i wiedziec czego sie spodziewac na studiach:)
czachur
Czasem tu bywam
Czasem tu bywam
Posty: 137
Rejestracja: 21 mar 2008, 16:31
Lokalizacja: Ruszcza/Sandomierz

Post autor: czachur »